e‌BPM

کارگاه آموزشی BPM

 درباره کارگاه

در ساختار تجارت  نوین، کسب رضایت حداکثری مشتریان و مخابطین در یک بستر فرایندی و زنجیره‌ای از اقدامات ارزش‌آفرین، سبب ایجاد مزیت رقابتی برای رقبای تجاری می‌گردد.

شیوه مدیریت بر حوزه‌های وظیفه‌ای در شرایط کنونی، به دلیل سرعت تغییرات و رقابت تنگاتنگ سازمانها دیگر پاسخگوی مدیریت و تجارت در بازارها نیست، لذا مدیریت بر فرایندها اساسی که بر تولید محصولات و ارایه خدمات به مشتریان تاثیر می‌گذارد، از اولویت بالایی برخوردار است، در این کارگاه آموزشی مفاهیم، تعاریف و چارچوب مدیریت فرایندهای کسب‌و‌کار، چرخه عمر از مرحله تدوین استراتژی، طراحی، مدلسازی، بهبود، پیاده‌سازی و کنترل عملکرد فرایندهای سازمان مورد بررسی قرارمی‌گیرد.

همچنین مدلهای مرجع فرایندهای استاندارد شده و ابزار نرم‌افزاری مدلسازی و مدیریت زنجیره‌‌ارزش فریندهای سازمان به صورت علمی آموزشی و یک فرایند نمونه به صورت عملی طراحی، مدلسازی و شبیه‌‌سازی می‌گردد.

 اهداف کارگاه

  • تبیین ضرورت و اهمیت مدیریت فرایندهای کسب‌و‌کار
  • آشنایی با مفاهیم و چرخه عمر مدیریت فرایندهای کسب‌و‌کار شامل فعالیت‌های شناخت ارتباطات برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان با امور مدیریت فرایند، طراحی و مدلسازی، تجزیه ‌‌و‌تحلیل، بازمهندسی، مکانیزاسیون و پیاده‌سازی، مدیریت عملکرد، مدیریت تغییر، بلوغ و یکپارچه‌سازی فرایندهای سازمان
  • تبیین نتایج و پیامدهای پیاده‌سازی مدیریت فرایندهای کسب و کار

جهت مطالعه کامل سرفصل‌های آموزشی به صفحه زیر مراجعه کنید.

  سرفصل‌های آموزشی کارگاه 


  مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان واحدهای طرح و برنامه
  • مدیران و کارشناسان واحدهای سیستم‌ها و روش‌ها
  • مدیران و کارشناسان پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های نرم‌افزاری مدیریت فرایند در واحد فناوری اطلاعات
  • مدیران اجرایی و عملیاتی سازمان‌ها
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان انواع گرایش‌های رشته‌ مدیریت و مهندسی صنایع

  مراجع علمی دوره آموزشی

  • استاندار چارچوب مدیریت فرایندهای سازمان برگرفته از انجمن متخصصین مدیریت فرایندهای سازمان آمریکا[۱]
  • کتاب مدل‌سازی فرایندهای کسب‌وکار با استاندارد BPMN2.0.2، ترجمه و تالیف: دکتر مهدی مرتضوی، سیدحسین موسوی و امیرحسین حقیقت
  • [۱] ABPMP:Association of Business process Management Professionals

اضافه کردن نظر