آغاز پروژه مدیریت فرایندهای کسب‌وکار حوزه مالی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آغاز پروژه مدیریت فرایندهای کسب‌وکار حوزه مالی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

آغاز پروژه مدیریت فرایندهای کسب‌وکار حوزه مالی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

فهرست مطالب :

یکی از ویژگی‌های محیط امروزی افزایش سطوح رقابت است. موسساتی که خواهان افزایش سهم بازار خود و کسب سود و منافع هستند باید خود را با تغییرات محیط موجود وفق دهند. از این رو، تغییرات بسیاری در روش‌های کسب و کار درحال شکل‌گیری است. شرکت‌های فعال در حوزه ICT به سبب پیشرفت روز افزون فناوری‌ها بیش از دیگر فعالان بازار در معرض این تغییرات هستند. لذا شرکت‌های مذکور برای شناسایی و بهبود فرایندها و در نهایت مدیریت آن‌ها به منظور تطبیق‌پذیری هرچه سریع‌تر با محیط نیاز بیشتری احساس می‌نمایند.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با تمرکز بر شعار تحقق رویای دیجیتال، گامی بلند در راستای این آرمان برداشته است. تا کنون موفقیت‌های گوناگونی من جمله پیاده‌سازی سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) شرکت SAP کسب کرده است. همراه اول در راستای پیشبرد اهداف استراتژیک خود، بنا دارد با بازنگری در فرایندهای سازمانی، بتواند مدیریت دانش را در کنار فرایندگرایی از درون سازمان آغاز کرده و با بهبود آن‌ها، خود را با تحول پر سرعت دنیای دیجیتال همگام سازد. این اهداف در برنامه استراتژی سازمان تدوین گردیده است.

در همین راستا، شرکت ارتباطات سیار، پروژه مدیریت فرایندهای حوزه مالی خود را شامل شناسایی، مستندسازی، عارضه‌یابی و بهبود آن‌، برون سپاری کرده است.

امید است با عنایت الهی، تیم پروژه در کنار ظرفیت‌های عملی، فنی و تجربی کارشناسان اداره کل مالی، پروژه «مدیریت فرایندهای حوزه مالی» را به بهترین نحو اجرا و اثربخشی آن در سطح کلان سازمان مشاهده گردد.

نکته حائز اهمیت در این سازمان آن است که علی‌رغم مکانیزاسیون فرایندهای سازمانی در بستر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، این پروژه از منظر ثبت دانش ضمنی، مستندسازی فرایندهای سازمانی، عارضه‌یابی و بهبود فرایندهای سازمانی در کنار طراحی ساختار سازمانی مبتنی بر فرایند از ارزش والایی برخوردار می‌باشد.

eBPM در شبکه های اجتماعی