تغییر فرایند کسب و کار
تغییر فرایند کسب‌وکار

تغییر فرایند کسب و کار

فهرست مطالب :

اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب

  •  عنوان کتاب (به زبان انگلیسی): Business Process Change
    A Business Process Management Guide for Managers and Process Professionals
  •  نام کامل نویسنده: پال هارمون (Paul Harmon)
  •   ناشر: انتشارات مورگان کافمن (Morgan Kaufmann publications)
  •  تعداد صفحات: 497
  • ویرایش: چهارم
  • سال انتشار: 2019

کتاب تغییر فرایند کسب‌وکار

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه چیز به سرعت درحال تغییر است. آن چیزی که همین دیروز کار می‌کرد، ممکن است امروز کارساز نباشد و بسیاری از چیزهایی که امروز انجام می‌شود، فردا جواب نمی‌دهند. مدیران باهوش می‌دانند که در این میان سازمان‌هایی موفق می‌شوند که با تغییراتی که در حال وقوع است همراه شوند و با آن‌ها سازگار شوند. این کتاب درباره تغییر فرایند کسب‌وکار است. این کتاب نحوه تجزیه‌و‌تحلیل، بازطراحی و بهبود فرایندهای کسب‌وکار توسط مدیران هوشمند را توصیف می‌نماید.

این کتاب توسط پل‌هارمون (Paul Harmon)، که یکی از افراد سرشناس در زمینه مدیریت فرایندها است، نوشته شده است. کتاب «تغییر فرایند کسب و کار» دید متعادلی از زمینه تغییر فرایند کسب‌وکار را ارائه می‌دهد. نویسنده کتاب‌های پرفروش و کارشناس مشهور، پل‌هارمون در این کتاب مفاهیم، روش‌ها، قوانین و مواردی را برای همه جوانب و مراحل بهبود فرآیندهای کسب و کار در سازمان‌ها، ارائه می‌دهد.

نویسنده این کتاب، پال هارمون در مقدمه آن می‌گوید: «این کتاب برای تبلیغ ایده تغییر فرایند نوشته نشده است. اگر به متقاعدسازی یا انگیزه نیاز دارید، باید یکی از کتاب‌های مشهوری را که برای این منظور تألیف شده‌اند، بخوانید. این کتاب برای کمک به شما طراحی شده تا تغییر فرایند، به طور سیستماتیک و مداوم، واقعا اتفاق بیافتد.»

کتاب تغییر فرایند کسب‌وکار، راهنمایی برای رسیدن به کارایی

هر ساله، ده‌ها کتاب توسط مشاوران مدیریت درباره حمایت از برخی ایده‌های بزرگ مدیریت جدید نوشته می‌شود. برخی از این ایده‌های جدید ارزنده‌اند، اما بیشتر آن‌ها به سادگی مدهایی هستند که برای یک یا دو سال محبوب‌اند و سپس به تدریج محو می‌شوند. این کتاب چنین کتابی نیست. در وهله اول، این کتاب انواع تکنیک‌های تغییر فرایند را توصیف می‌کند که در طی دهه‌های طولانی اثبات شده‌اند. این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند با تلفیق و بهبود فرایندهای کسب‌وکار خود و از طریق همسوسازی آن فرایندها با استراتژی‌ها و اهداف سازمان، به کارآیی برسند.

سازمان‌هایی که معمولا بهبود فرآیند کسب‌وکار را با استفاده از تکنیک‌های توضیح داده شده در این کتاب، انجام می‌دهند؛ می توانند به طرزی مداوم، نتایج بدست آمده از فرآیندهای موجود را بهبود بخشند. سازمان‌هایی که حداکثر تلاش خود برای بازطراحی فرآیند کسب‌و‌کار انجام دهند، اغلب به بیش از 50٪ بهبود خواهند رسید. این معجزه نیست. این تنها منعکس‌کننده این واقعیت است که اکثر فرآیندهای موجود از کارآیی کمتری نسبت به آنچه که ممکن است، برخوردارند و فناوری‌های جدید امکان طراحی فرآیندهای بسیار کارآمدتر را فراهم می‌کنند.


دانلود رایگان فایل زبان اصلی کتاب تغییر فرایند کسب و کار

eBPM در شبکه های اجتماعی