e‌BPM

دلایل حرکت به سمت بهبود فرایندهای کسب‌وکار

صفحه اصلی تالار گفت‌وگو BPI دلایل حرکت به سمت بهبود فرایندهای کسب‌وکار

برچسب ها: , , ,

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط عباس باقری عباس باقری در 4 ماه، 2 هفته پیش بروز شده است.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #9840
    عباس باقری
    عباس باقری
    سرپرست کل

    سازمان‌ها با اهداف متنوع و گوناگونی تمایل به بهبود فرایندهای کسب‌وکار خود خواهند داشت. یکی از مهمترین دلایل تمایل سازمان‌ها به بهبود فرایندها وجود مشکلات عدیده و عیوبی است که در اجرای فرایندهای خود مشاهده می‌نمایند. لیکن بسیاری از سازمان ها به دلیل عدم توجه به نتایج کاری و غرق شدن در امور جاری و اجرایی متوجه بروز مشکلات فرایندیشان نشده و در نتیجه نیازی به رفع آن‌ها نیز نخواهند داشت.
    برخی سازمان‌ها با توجه به شرایط رقابتی که در حوزه کاری خود با آن مواجه هستند، به منظور حفظ محصولات و خدمات خود در حیطه علاقه‌مندی‌های مشتریان، نیازمند بهبود فرایندهای کسب‌وکار خود هستند. که بدین منظور می‌بایست سازمان‌های موفق و فرایندهای ایده‌آل کاری آن‌ها شناسایی و حرکت به سمت فرایندهای ایده‌ال آن‌ها آغاز گردد. فلذا با مراجعه به فرایندهای پیشنهادی مدل‌های مرجع نظیر PCF-APQC ،Solution Composer و غیره، سعی در شناسایی دقیق ساختار فرایندی و فرایندها و زیرفرایندهای تعریف شده در حوزه کاری خود خواهند داشت.
    استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای BPMS به منظور اجرای فرایندهای کسب و کار در بستر فناوری اطلاعات هزینه‌های فراوانی را برای سازمان‎ها در بر خواهد داشت. به همین دلیل پیاده‌سازی فرایندهای وضع موجود از نظر اقتصادی برای سازمان‌ها مقرون به صرفه نبوده و به منظور کاهش هزینه‌های خود قبل از اجرای فرایندها در بستر فناوری اطلاعات سعی در بهبود فرایندها خواهند داشت.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.