دوره آموزشی تحلیل رفتار مدل‌های فرایندی (شبیه‌سازی و پتری نت) توسط پروفسور وسک (دوبله فارسی)

تعداد جلسات :
تعداد دانشجویان :

+10

تصویر نویسنده

ترجمه شده توسط تیم متخصص eBPM

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
هزار تومان250
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است

این دوره آموزشی نمونه‌ای جامع و کامل از آموزش‌های حوزه مدیریت فرایند کسب‌وکار است که توسط پروفسور ماتیاس وسک (Mathias Weske) طراحی و روانه بازار شده است.

پروفسور ماتیاس وسک یکی از بزرگترین متخصصین حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار می‌باشد که ریاست گروه پژوهشی نهاد مهندسی سیستم‌های فناوری اطلاعات دانشگاه Postdam آلمان را بر عهده دارد. ایشان مدیرعامل شرکت نر‌م‌افزاری Signavio بوده که توسعه‌دهنده سیستم‌های نرم‌افزاری سازمانی می‌باشد. او همچنین ریاست طرح علمی و آموزشی مدیریت فرایند کسب‌وکار را نیز برعهده دارد که در راستای تقویت آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت فرایند کسب‌وکار فعالیت می‎کند.

کتاب مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (مفاهیم، زبان ها و معماری) یکی از کتب مرجع در حوزه سیستم‌ها و فرآیندهای سازمانی می‌باشد که توسط پروفسور وسک به رشته تحریر در آمده و محل رجوع کارشناسان، مدیران و متخصصان این حوزه می‌باشد.

دوره آموزشی که مشاهده می‌فرمایید نمونه‌ای جامع و کامل از آموزش‌های حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار است که توسط ایشان و تیم متخصص فعال در شرکت Signavio طراحی و روانه بازار شده است. او همچنین ریاست طرح علمی و آموزشی مدیریت فرآیند کسب و کار را نیز برعهده دارد که در راستای تقویت آموزش و پژوهش در مدیریت فرآیند کسب‌وکار فعالیت می‎کنند.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5
اباذری
/5