درباره کارگاه
در ساختار تجارت نوین، کسب رضایت حداکثری مشتریان و مخابطین در یک بستر فرایندی و زنجیرهای از اقدامات ارزشآفرین، سبب ایجاد مزیت رقابتی برای رقبای تجاری میگردد.
شیوه مدیریت بر حوزههای وظیفهای در شرایط کنونی، به دلیل سرعت تغییرات و رقابت تنگاتنگ سازمانها دیگر پاسخگوی مدیریت و تجارت در بازارها نیست، لذا مدیریت بر فرایندها اساسی که بر تولید محصولات و ارایه خدمات به مشتریان تاثیر میگذارد، از اولویت بالایی برخوردار است، در این کارگاه آموزشی مفاهیم، تعاریف و چارچوب مدیریت فرایندهای کسبوکار، چرخه عمر از مرحله تدوین استراتژی، طراحی، مدلسازی، بهبود، پیادهسازی و کنترل عملکرد فرایندهای سازمان مورد بررسی قرارمیگیرد.
همچنین مدلهای مرجع فرایندهای استاندارد شده و ابزار نرمافزاری مدلسازی و مدیریت زنجیرهارزش فریندهای سازمان به صورت علمی آموزشی و یک فرایند نمونه به صورت عملی طراحی، مدلسازی و شبیهسازی میگردد.
اهداف کارگاه
- تبیین ضرورت و اهمیت مدیریت فرایندهای کسبوکار
- آشنایی با مفاهیم و چرخه عمر مدیریت فرایندهای کسبوکار شامل فعالیتهای شناخت ارتباطات برنامهریزی استراتژیک سازمان با امور مدیریت فرایند، طراحی و مدلسازی، تجزیه وتحلیل، بازمهندسی، مکانیزاسیون و پیادهسازی، مدیریت عملکرد، مدیریت تغییر، بلوغ و یکپارچهسازی فرایندهای سازمان
- تبیین نتایج و پیامدهای پیادهسازی مدیریت فرایندهای کسب و کار
جهت مطالعه کامل سرفصلهای آموزشی به صفحه زیر مراجعه کنید.
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان واحدهای طرح و برنامه
- مدیران و کارشناسان واحدهای سیستمها و روشها
- مدیران و کارشناسان پیادهسازی و استقرار سیستمهای نرمافزاری مدیریت فرایند در واحد فناوری اطلاعات
- مدیران اجرایی و عملیاتی سازمانها
- دانشجویان و فارغالتحصیلان انواع گرایشهای رشته مدیریت و مهندسی صنایع
مراجع علمی دوره آموزشی
- استاندار چارچوب مدیریت فرایندهای سازمان برگرفته از انجمن متخصصین مدیریت فرایندهای سازمان آمریکا[۱]
- کتاب مدلسازی فرایندهای کسبوکار با استاندارد BPMN2.0.2، ترجمه و تالیف: دکتر مهدی مرتضوی، سیدحسین موسوی و امیرحسین حقیقت
- [۱] ABPMP:Association of Business process Management Professionals
[…] در صورت ثبتنام همزمان در کارگاه مدیریت فرایند کسبوکار(BPM) و استاندارد مدلسازی فرایند BPMN 2.0.2 به صورت خودکار […]