برگزاری روز چهارم دوره آموزشی سازمان فضایی ایران با موضوع کاربری نرم‌افزار Visual Paradigm
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • برگزاری روز چهارم دوره آموزشی سازمان فضایی ایران با موضوع کاربری نرم‌افزار Visual Paradigm

برگزاری روز چهارم دوره آموزشی سازمان فضایی ایران با موضوع کاربری نرم‌افزار Visual Paradigm

فهرست مطالب :

با توجه به فعالیت‌های گوناگونی که در زمینه فناوری فضایی و مسایل مربوط به فضا در سراسر دنیا در حال انجام است، ضرورت ایجاد سازمانی واحد در کشورمان امری اجتناب‌ناپذیر و نیازی غیرقابل انکار جلوه می‌کرد. فناوری فضایی، خوشبختانه از سال‌های پیش مورد توجه مسئولان، کارشناسان و متخصصان قرار گرفته و تا به امروز دستاوردهای مثبت و بی‌شماری به همراه داشته است، امّا نبود متولی خاصی که بتواند این فعالیت‌ها را به طور متمرکز هدایت کرده و در مسیر اصلی و درست قرار دهد، باعث شده تا استفاده بهینه و صحیح از این منابع صورت نگیرد.

در پی توسعه فعالیت های فضایی کشور و توجه ویژه مسئولین امر به فناوری فضایی، شورای عالی اداری در سال ۸۹ طی مصوبه ای چندین پژوهشگاه و پژوهشکده فعال در زمینه تحقیقات فضایی را در سازمان فضایی ایران ادغام و این سازمان از وزارت ارتباطات منتزع گردید و پس از آن در نهاد ریاست جمهوری زیر نظر مستقیم رییس جمهور اداره می‌شود.

سازمان فضایی ایران سازمانی جوان و چابک بوده که برای رشد و توسعه نیاز به شناخت و بهبود فرایندهای کاری خود دارد. مدیران این سازمان برای انجام هرچه بهتر این مهم تصمیم به آموزش مدیران و کارشناسان خود در حوزه مدیریت فرآیند گرفتند.


جلسه چهارم دوره آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار با شرح مثال‌هایی جهت افزایش مهارت استفاده از استاندارد مدلسازی فرآیند BPMN2.0.2  شروع گردید. سپس مقدمه‌ای از نرم‌افزار Visual Paradigm بیان گردید و حضار شروع به ترسیم نمودار مثال‌های ذکر شده در نرم‌افزر نمودند، در هنگام کار با نرم‌افزار گام به گام کلیه‌ی حضار نمودارها را ترسیم نمودند و سوال‌های خود را از مدرس کارگاه بعمل‌آوردند.د در جلسات آتی نکات استفاده از نرم‌افزار (Visual Paradigm) به همراه گرفتن گزارشات از  نرم‌افزار آموزش داده خواهد شد.

eBPM در شبکه های اجتماعی