برگرفته از کانال بهبود بی تردید
سازمانها چه زمانی باید نقشه فرآیندهای کسب و کار خود را ترسیم کنند و سپس به سادهسازی آن بپردازند؟ این کار سبب میشود که جلوی مشکلات عمده در آینده گرفته شود. اگر سازمانها میخواهند از همان روز اول از عواقب مدیریت فرآیندهای کسب و کار نامناسب و...
فرمها از یک سلسله فیلدها و عناصر تشکیل شدهاند. آنها از مخاطب میخواهند تا دادههای مورد نیاز را بر اساس طبقهبندی خاصی در آن وارد نماید. اصولاً فرمها باعث ایجاد و انتقال نظم فکری و اجرایی در طول عمر سازمان و بین افراد مختلف درون یا برون...
در طراحی وب و اپلیکیشن یک طرح و ساختار کلی از محصول، قبل از شروع مرحله طراحی و پیاده سازی وجود دارد. هدف آن، تنظیم و چیدمان بهتر عناصر (منوها، ترتیب قرارگیری محتوا، نحوه آرایش و چیدمان سرویسها)، بهینهسازی رفتار، حرکت کاربر و نحوه اولویت بخشی به...
گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM ،مجموعهای دانش بنیان با بهرهگیری از مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت فرایندهای کسبوکار، قصد دارد تا قدمی در راستای گسترش و توسعه علم مدیریت فرایندهای کسبوکار در کشور برداشته و سازمانهای مختلف را در ارتقاء و بهبود عملکرد حوزه فرایندی و در نهایت تحقق اهداف استراتژیک خود یاری نماید.
آدرس: تهران، کوی نصر، خیابان ۲۸، کوچه شهابی، پلاک ۷ ، طبقه ۴، شماره ۴۳
info[@]ebpm.ir
تلفن تماس:
۰۲۱٦٦٥٣١٤٨٣
انتقادها و پیشنهادها شرایط استفاده
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به eBPM است.
اضافه کردن نظر