آغاز پروژه احصای فرایندهای سازمانی شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آغاز پروژه احصای فرایندهای سازمانی شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان
پروژه فرایند سازمانی

آغاز پروژه احصای فرایندهای سازمانی شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان

فهرست مطالب :

معرفی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

این شرکت در اسفند ماه ۱۳۷۱ پس از تعیین سهامداران و تشکیل هیئت مدیـــره رسما کار خود را آغاز نمود. در ابتدای امر سعی و تلاش گردید که کلیه شهرهای استان دارای ادارات آب و فاضلاب مستقل و تحت نظر شرکت تاسیس و ایجاد گردند. هم اکنون شرکت آبفا خوزستان با ۱۹۰۷ نفر پرسنل در ۵۶ شهر استان بجز اهواز، بیش از ۵۱۰۰ هزار مشترک آب را تحت پوشش خدمات خود دارد.
استان پهناور خوزستان با مساحتی حدود ۶۴۲۳۶ کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران واقع گردیده، با استان‌های لرستان، چهار محال و بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، بوشهر و با کشور عراق هم مرز می‌باشد . منابع تامین آب این استان رودخانه‌های بزرگ کارون، دز، کرخه، جراحی و منابع زیرزمینی می‌باشد.


تفاهم‌نامه مجموعه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM با شرکت آب و فاضلاب استان خوزستانبه‌منظور شناسایی، بهبود و مستندسازی فرایندهای سازمانی منعقد گردید. از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۷ گروه eBPM، به‌منظور همراهی بهتر مخاطبین پروژه، ابتدا اقدام به برگزاری جلسات آموزش مفاهیم مدیریت فرایندهای سازمانی و استاندارد مدل‌سازی فرایندها (BPMN2.0.2) برای مدیران شرکت و در ادامه به مصاحبه و تدوین مستندات وضع موجود نموده تا پس از پایان این فاز، عارضه‌یابی و بهبود و تدوین مستندات وضع مطلوب برای فرایندهای مدنظر در محدوده پروژه صورت بپذیرد. 

eBPM در شبکه های اجتماعی