آغاز پروژه‌ مدیریت فرایندهای مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آغاز پروژه‌ مدیریت فرایندهای مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما

آغاز پروژه‌ مدیریت فرایندهای مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما

فهرست مطالب :

مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف عالیه‌ی فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به فرموده حضرت امام (ره) که ” صدا و سیما یک دانشگاه است ” در بالابردن سطح فرهنگ و هنر جامعه از طریق رسانه ملی گام بر می‌دارد . این مرکز در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، با همراهی و همدلی هنرمندان متعهد و متخصص در عرصه‌ی موسیقی اصیل ایرانی و بین‌المللی خالق آثار ارزشمندی بود که این آثار در محقق شدن اهداف و هم صدایی ملت مسلمان ایران نقش بسزایی را ایفاء نمود. هم چنین ۸ سال دفاع مقدس، برای این مرکز سرآغاز فصلی دیگر در ارائه و معرفی آثار موسیقی ارزشی شامل شرح دلاوری‌ها و رشادت های دلیرمردان ایران بوده است.
این مرکز با توانمندی در ارائه محصولات هنری، سعی در شناسایی استعدادهای جوان کشور و هدایت، حمایت و بهره‌برداری بهینه از این استعدادها را داشته و با شناسایی ذائقه‌ی جامعه با دریافت این محصولات در رسانه‌ی ملی نقش بسزایی در انتقال پیام و مفاهیم فرهنگی به عهده دارد.
مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما ضمن حفظ ارتباط تنگاتنگ با استادان حوزه‌های مختلف موسیقی کشور و هنرمندان و سازمان های مرتبط با این هنر، دست همه‌ی دست اندرکاران این عرصه را به گرمی می‌فشارد و امیدوار است که عزیزان این عرصه نیز مرکز موسقی را همانند پایگاهی برای تبادل اندیشه‌ها و افکار و ارائه هنر سالم موسیقی بدانند.


مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما در راستای بهبود عملکرد و ایجاد تغییری مثبت در اجرای فرایندهای کاری خود، در گام دوم اقدام به بکارگیری مشاورین مجرب گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM کرده است. در همین راستا با حضور پرسنل این گروه شروع به احصای فرایندهای سازمانی خود نموده است.

امید است پس از اتمام این گام با شناخت دقیق وضع موجود مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما، بتوان فاصله بین وضع موجود مرکز و وضع مطلوب را به درستی شناسایی نمود تا مدیران بتواند بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون به وضع مطلوب دست‌یابند.

eBPM در شبکه های اجتماعی