جلسات آموزشی و فرهنگ سازی همراه اول طی دو روز در دو سطح مدیران و رئوسای ادارات مالی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
پیرو قرارداد مدیریت فرایندهای کسبوکار حوزه مالی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، در راستای فرهنگ سازی مباحث مرتبط با مدیریت فرایند و همچنین آشنایی با مدیران محترم اداره کل مالی، جلسات آموزشی ترتیب داده و برگزار گردید. در این جلسه، مهندس حقیقت با تاکید بر ضرورت و اهداف اجرای پروژه نکاتی را بیان نمودند. ایشان در ادامه با بیان تفاوتهای رویکرد وظیفهگرایی و فرایندگرایی، ضمن بیان ادبیات موضوع مدیریت فرایندهای سازمانی به تفاوتهای BPR و BPM، مقدمات مدلسازی فرایندهای سازمانی و استاندارد BPMN2.0.2 پرداختند. در راستای ایجاد تعامل و مشارکت ذینفعان فرایند، نکات مدل سازی فرایند در قالب فرایند صدور چک که پیش از این، تدوین و مستند شده بود ارائه گردید.
پس از این جلسات فاز اجرایی شناسایی و مدلسازی فرایندها آغاز خواهد شد.