قدرت بهبود فرایند کسب و کار

قدرت بهبود فرایند کسب و کار

فهرست مطالب :

اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب

  •  عنوان کتاب (به زبان انگلیسی): The Power of Business Process Improvement
    10Simple Steps to Increase Effectiveness, Efficiency, and Adaptability
  •  نام کامل نویسنده: سوزان پیج (Susan Page)
  •   ناشر: انجمن مدیریت آمریکا (American Management Association, AMACOM)
  •  تعداد صفحات: 338
  • سال انتشار: 2010

ترجمه خلاصه فصل اول کتاب قدرت بهبود فرایند کسب‌وکار

سفر به سمت بهبود فرآیندهای کسب‌وکار نباید ترسناک به نظر برسد. به شما اطمینان می‌دهم که می‌توانید این کار را انجام دهید. همانطور که هانسل و گرتل راه خود را برای خروج از جنگل پیدا کردند، شما نیز به سرعت خواهید دید که یک فرد فرایند کسب‌وکار هستید؛ کافیست تنها ده گام ساده بهبود فرایند کسب‌وکار را دنبال کنید. شما می توانید از این ده گام استفاده کنید، چه خودتان کار را برعهده بگیرید، چه با یک تیم پروژه کار کنید.

اگر با یک تیم پروژه کار می‌کنید ، نقشه راه به اعضای تیم کمک می‌کند تا درک نمایند که باید در انتظار چه باشند، علاقه‌مندی آنها را حفظ می‌کند و به آنها این احساس را می‌بخشد که در بخشی از یک سفر هستند. اگر به تنهایی کار می‌کنید، نقشه راه به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود را ارزیابی کنید. بسته به هدف خود می‌توانید زمان صرف شده در هر مرحله را به همان اندازه که صلاح می‌دانید تعدیل کنید یا کمترین زمان را اختصاص دهید. همیشه بازگشت سرمایه‌ی زمان خود را مدنظر داشته باشید. برای رسیدن به هدف خود به اندازه نیاز تلاش کنید. این ممکن است به معنای غوطه‌ور شدن در یک فرایند کسب‌وکار، یا ساده و سطحی مورد توجه قرار دادن فرایند دیگر باشد. اجازه دهید هدف شما، میزان تلاش شما را برانگیزاند.

این کتاب قدرت بهبود فرایند کسب‌وکار را در دستان شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار خود را در ارائه آنچه مشتری یا کاربر شما می‌خواهد بسیار موثرتر، و برای کارکنانی که فرایندها را انجام می‌دهند بسیار کارآمدتر و انعطاف‌پذیرتر کنید تا فرایندها با تغییر نیازهای کسب‌وکار سازگار شوند.

در این کتاب به 10 گام زیر اشاره شده است که عبارت می‌باشند از:

1.توسعه موجودی فرایندها: شناسایی و اولویت‌بندی لیست فرایندها

2.ایجاد اساس و پایه‌گذاری: اجتناب از اسکوپ کریپ یا همان خزش محدوده

3.ترسیم نقشه فرایندی: فلوچارت و مستندسازی

4.تخمین یا ارزیابی زمان و هزینه

5. تایید نقشه‌ی فرایندی

6.به‌کارگیری تکنیک‌های بهبود: همه چیز را به چالش کشیدن

7.کنترل داخلی، ابزارها و اندازه‌گیری‌ها را ایجاد کردن: واقعی کردن آنها

8.تست و بازنگری کردن: اطمینان از درست کار کردن آنها

9.اجرای تغییرات: آماده‌سازی سازمان

10.بهبود مستمر: پذیرش نگرش‌های جدید


دانلود رایگان فایل زبان اصلی کتاب قدرت بهبود فرایند کسب‌وکار

eBPM در شبکه های اجتماعی