کتاب مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN

کتاب مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN

فهرست مطالب :

اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب

  • عنوان کتاب (به زبان فارسی): کتاب مدل‌سازی فرایندهای کسب‌وکار با استاندارد BPMN
  •  عنوان کتاب (به زبان انگلیسی) (در صورت وجود) :
  •  نام کامل نویسنده: دکتر مهدی مرتضوی، سید حسین موسوی، امیر حسین حقیقت
  •  نام انتشارات:
  •  تعداد صفحات: ۲۹۵ صفحه
  • به همراه سه ساعت فیلم آموزشی با فناوری کد QR

معرفی نویسنده کتاب

کتاب مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN
کتاب مدل سازی فرایند دکتر مرتضوی، مهندس موسوی، مهندس حقیقت

معرفی کتاب

کتاب مدل سازی فرایند تالیف و ترجمه  استاندارد BPMN می‌باشد. این کتاب را می‌توان مرجع استاندارد BPMN نامید. کتاب مدل سازی فرایند به تایید مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس رسیده و با همکاری مجموعه حاضر چاپ شده است.

مدل‌سازی فرایندهای کسب‌وکار به‌عنوان اولین مرحله از چرخه عمر فرایندها، یک سازوکار ضروری و اساسی برای شناسایی، مستند سازی، تحلیل، طراحی، اتوماسیون و اندازه گیری عملکرد فرایندهای کسب‌وکار است. به همین سبب کتاب فوق با هدف ارائه توصیفی جامع از مدلها و نمادهای مدل‌سازی فرایندها، منطبق با استاندارد BPMN2.0.2 که توسط گروه  مدیریت اشیاء  (OMG) در سال 2013 انتشار یافته،به منظور هدایت وراهنمایی اساتید، دانشجویان، کارشناسان و فعالان حوزه مدیریت فرایند کسب‌وکار تدوین گردیده است.

ترجمه و برگردان دقیق اصطلاحات رایج در مدل‌سازی فرایندها از زبان انگلیسی به زبان فارسی از امتیازات ویژه کتاب مذکور است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به ارایه مثال‌ها و نمونه فرایندها به همراه توضیحات مربوط به آن اشاره کرد. این امر به کاربردی و عملیاتی بودن کتاب کمک شایانی کرده است.

از خصوصیات برجسته و منحصر به‌‌فرد کتاب، ارایه سه ساعت فیلم‌های کوتاه آموزشی مرتبط به سرفصل‌های آن با استفاده از فناوری کد QR است. این امر دستیابی به فهم عمیق و پویایی در امر آموزش را برای مخاطب فراهم کرده است. عملکرد فناوری کد QR به گونه ایست که از طریق خوانش نرم‌افزار بارکدخوان، ویدیوکلیپ مربوطه در گوشی یا دستگاه هوشمند شما به نمایش در خواهد آمد.

فهرست کتاب مدل‌سازی فرایندهای کسب‌وکار با استاندارد BPMN


خرید کتاب مدل سازی فرایندهای کسب و کار با استاندارد BPMN از لینک معتبر

eBPM در شبکه های اجتماعی