مکانیزاسیون فرآیندهای شرکت ابزار یراق توسن در نرم‌افزار Bizagi BPMS
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • مکانیزاسیون فرآیندهای شرکت ابزار یراق توسن در نرم‌افزار Bizagi BPMS

مکانیزاسیون فرآیندهای شرکت ابزار یراق توسن در نرم‌افزار Bizagi BPMS

فهرست مطالب :

شرکت ابزار یراق توسن یکی از برترین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان ابزارآلات صنعتی کشور می‌باشد. محصولات شرکت منطبق با استانداردهای بین‌المللی بوده و در جهت جلب افزایش رضایت مشتریان خود برای داخل و خارج از کشور(صادرات)‌ تامین و تولید می‌شوند. در راستای تحقق این ماموریت با توجه به روند رو به رشد سطح علمي، توليدي، صنعتي و خدماتي نياز کلیدی مبنی بر بسترسازي جهت مدیریت و ساماندهی تشکیلات و فرآيندهای سازمانی وجود داشته است. گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM به عنوان مشاور و مجری پروژه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار این شرکت اقدامات اساسی پیرامون شناسایی، مستندسازی، تحلیل و بهبود فرآیندهای ماموریتی را آغاز نموده و در حال انجام می‌باشد. این اقدامات به عنوان زمینه مقدماتی به منظور برداشتن گامی مهم در مسیر تحقق ماموریت‌ها و چشم‌انداز شرکت ابزار یراق توسن برداشته می‌شوند.

با توجه به ضرورت اجرای فرآیندها به صورت سیستمی در راستای ایجاد بهره‌وری و دسترسی سریع و مناسب به اطلاعات و ایجاد گزارشات و داشبوردهای اطلاعاتی به منظور تصمیم‌سازی مدیران ارشد، مکانیزاسیون فرآیندها به عنوان نیاز اساسی شرکت وارد فاز عملیاتی شده است و در این راستا نرم‌افزار Bizagi BPMS به عنوان یکی از نرم‌افزارهای شناخته شده و معتبر انتخاب و مکانیزاسیون فرآیندها در بستر این نرم‌افزار آغاز شده است.

نظر به بروزرسانی جدید نرم‌افزار Bizagi BPMS  توسط شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار از نسخه ۱۱.۲.۴ به نسخه ۱۱.۲.۵، گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM نیز کار بروزرسانی نسخه بومی‌ساز این نرم‌افزار را که شامل فارسی‌سازی، شمسی سازی تقویم و رفع محدودیت کاربر می‌باشد نیز انجام داده است و بروزترین نسخه نرم‌افزار برای شرکت ابزار یراق توسن نصب و راه‌اندازی شده است.

eBPM در شبکه های اجتماعی