وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

توجه داشته باشید : برای مشاهده درس ها حتما داخل سایت ثبت نام کنید

دوره آموزشی مدلسازی فرایند اجرایی با استاندارد BPMN در Bizagi studio ( کاملا رایگان )

شرکت پیشگامان تعالی کسب‌وکار eBPM به عنوان مشاور در حوزه آموزش BPM ، تحلیل کسب و کار، بهبود فرآیند و اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار با تجربه بالای 10 سال فعالیت میکند . تمام درس های این دوره آموزشی مدلسازی فرایندهای اجرایی  توسط تیم متخصص eBPM در طول ماه ها تلاش ، با بالاترین کیفیت ترجمه شده است تا بتوانید درک بهتری از این دوره آموزشی داشته باشید . این دوره منحصرا در وبسایت آموزشی eBPM منتشر شده است و شما میتوانید آموزش مدلسازی فرایند اجرایی را را کاملا رایگان مشاهده کنید و با تیم پشتیبان در ارتباط باشید

ثبت نامی های دوره
0 +
تعداد جلسات دوره
0
رضایت دانشجویان
0 %

نمونه فیلم دوره آموزش مدل سازی فرایند اجرایی

فرآیند اجرایی چیست

فرایند اجرایی به مجموعه فعالیت‌ها، مراحل و گام‌هایی اطلاق می‌شود که برای اجرای یک پروژه، برنامه یا فعالیت خاص نیاز است. این فرایند‌ها به منظور بهبود عملکرد، کنترل کیفیت، مدیریت منابع و بهبود روند کارها طراحی و اجرا می‌شوند. ( مشاهده مقاله طراحی فرایند )

مراحل فرآیند اجرایی

فرایند اجرایی معمولاً شامل مراحل زیر است که در دوره آموزشی رایگان به طور جامع و کامل در مورد آن صحبت شده است .:

  1. تعیین اهداف: در این مرحله، اهداف و انتظارات پروژه یا فعالیت مشخص می‌شوند.

  2. برنامه‌ریزی: در این مرحله، برنامه‌ها، زمانبندی و منابع مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها تعیین می‌شوند.

  3. اجرا: در این مرحله، فعالیت‌ها بر اساس برنامه انجام می‌شوند و منابع مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند.

  4. کنترل و نظارت: در این مرحله، پیشرفت فعالیت‌ها، مدیریت منابع و کیفیت کارها نظارت می‌شود و در صورت نیاز تصمیمات تصحیحی اعمال می‌شود.

  5. ارزیابی و بهبود: پس از اتمام فعالیت‌ها، عملکرد و نتایج بررسی شده و اقداماتی برای بهبود فرآیند‌ها اتخاذ می‌شود.

فرایند اجرایی برای انجام هر فعالیت یا پروژه‌ای بسیار حیاتی است و اگر به درستی طراحی و اجرا نشود، ممکن است به مشکلات و تاخیر در انجام کارها منجر شود.

آموزش مدلسازی فرایند های اجرایی برای سازمان ها

آموزش مدلسازی فرایند برای سازمان‌ها بسیار مفید و حیاتی است. مدلسازی فرایند به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای خود را بهبود بخشیده و به صورت بهینه اجرا کنند. در ادامه به بررسی برخی مزایای آموزش مدلسازی فرایند اجرایی پرداخته که میتوانید با مطالعه آن دید بهتری داشته باشید و از آموزش رایگان مدلسازی فرآیند اجرایی که در اختیار شما قرار داده شده است ، استفاده کنید:

  1. بهبود عملکرد: مدل‌سازی فرایند به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای خود را تحلیل کرده و بهبود بخشیده تا عملکرد و کارایی سازمان بهبود یابد.

  2. شناسایی مسائل: با مدل‌سازی فرایند، سازمان‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات موجود در فرایندهای خود را شناسایی کرده و راه‌حل‌های مناسب برای آنها ارائه دهند.

  3. بهینه‌سازی منابع: با مدل‌سازی فرایند، سازمان‌ها می‌توانند منابع خود را بهینه‌سازی کرده و بهترین استفاده از آنها را داشته باشند.

  4. افزایش کیفیت: با مدل‌سازی فرایند، سازمان‌ها می‌توانند کیفیت خدمات و محصولات خود را افزایش داده و رضایت مشتریان را افزایش دهند.

  5. مدیریت ریسک: مدل‌سازی فرایند به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک‌های مرتبط با فرایندهای خود را شناسایی و مدیریت کنند.

بنابراین، می‌توان گفت که آموزش مدل‌سازی فرایند برای سازمان‌ها بسیار مهم و ضروری است تا بتوانند بهبود و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

نرم افزار bizagi و ارتباط آن با مدلسازی فرایند

نام شرکت و نرم‌افزار BizAgi از دو واژه business به معنای «کسب و کار» و agility به معنای «چابکی» تشکیل شده است. Bizagi نرم‌افزاری برای طراحی و توسعه مدیریت فرآیندهای کسب و کار محسوب می‌شود. بیزاجی (Bizagi) یک مجموعه کامل برای مدیریت فرایند کسب‌وکار (BPM) را به صورت سه محصول ارائه میدهد که برای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرند. 

 این سه محصول اصلی به صورت زیر نامگذاری شده است: 

1.Bizagi Modeler 

از محصولات شرکت بیزاجی می‌توان به مدل‌ساز آن اشاره کرد که امکان مدل‌سازی فرایندهای کسب‌وکار را به صورت رایگان فراهم می‌نماید. این نرم‌افزار از زبان مدل‌سازی BPMN پشتیبانی می‌کند. به علاوه، امکان تهیه خروجی‌های مختلف و اشتراکگذاری فرایندها در سازمان را ممکن می‌سازد. 

2.Bizagi Studio  

ابزار تبدیل مدل‌های فرایندی به اپلکیشن‌های سازمانی فرایند محور است که مدیران کسب‌وکار و مدیران فناوری اطلاعات از آن بهره می‌برند. بیزاجی استودیو خودکارسازی فرایندهای کسب‌وکار را بدون نیاز به دانش کدنویسی فراهم کرده است. این ابزار از نقشه‌های فرایندی، قواعد کسب‌وکار، طراحی فرم‌، گردش کار و تحلیل فرایندها پشتیبانی می‌نماید. 

3.Bizagi Engine (Automation)   

موتور فرایندی بیزاجی که امکان اجرای فرایند‌های طراحی شده و تبدیل آن‌ها به گردش کارهای واقعی و به لحظه را فراهم می‌نماید و در اختیار کاربران نهایی پلتفرم‌های دسکتاپی و موبایلی قرار می‌دهد. پیش از این، اجرای فرایندها تنها با این موتور قابل اجرا بود که در نسخه‌های اخیر Bizagi Studio، امکان اجرای فرایندها اضافه شده است.  

آموزش صفر تا صد رایگان مدلسازی فرایند اجرایی ( دوبله فارسی )

یکی از نکات مهم در موفقیت پیاده‌سازی نرم افزارهای BPMS محتوای آموزشی مناسب است که شرکت بیزاجی در تدوین مستندات آموزشی برای متخصصان و کاربران محصولات خود، محتواهای آموزشی مناسبی در قالب‌های مستندات مکتوب و ویدئوهای آموزشی تهیه کرده است. این دوره آموزشی ۱۲ ساعته از مبانی استاندارد BPMN تا خودکارسازی فرایند و نحوه ارتباط‌دهی با سایر اپلکلیشن‌های سازمانی را شامل می‌شود.
گروه آموزشی و مشاوره مدیریت
eBPM به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات خود، علاوه بر ارائه نسخه بومی‌سازی شده Bizagi Studio اقدام به دوبله تخصصی آموزش این نرم‌افزار نموده تا پاسخگوی نیاز متخصصان و کاربران این محصول باشد. فصل اول این دوره آموزشی مربوط به نکات مدلسازی فرایند اجرایی با استاندارد BPMN در Bizagi studio است. مدلسازی فرایندهای اجرایی در بستر BPMS نکات متفاوتی نسبت به مدل‌سازی در نرم افزارهای تحلیلی مانند Visual Paradigm دارد که در این فصل به طور تفضیلی به آن پرداخت شده است. این دوره توسط بیزاجی تولید گردیده و بسیاری از نکات اجرایی از بررسی مفهومی نمادهای خاص استاندارد BPMN تا ملاحظات نقشه‌های اجرایی فرایند، با ذکر مثال به تفصیل شرح داده است. این دوره نه تنها برای افراد مبتدی نقطه شروع مناسبی است بلکه نکات اجرایی آن برای متخصصان این حوزه کاربردی خواهد بود. 

عنوان فصل‌های دوره آموزشی بیزاجی به شرح ذیل است: 

  1. مدل سازی فرایند 
  2. مبانی خودکارسازی یا اتوماسیون فرایند 
  3. خودکارسازی یا اتوماسیون فرایند بخش ۱ 
  4. مدیریت وظایف (Task management) در بیزاجی 
  5. کاربرد فرایند برای دانش‌ورزان 
  6. خودکارسازی یا اتوماسیون فرایند بخش ۲ 
  7. یکپارچه سازی و توسعه 
  8. ایجاد دسترسی به بیزاجی 
  9. مجوز دسترسی‌ها در بیزاجی

یک دوره کامل و جامع صفر تا صد آموزش بیزاجی که توسط تیم متخصص eBPM ترجمه شده است تا بتوانید نیاز های خود را برای استفاده از نرم افزار بیزاجی رفع کنید. برای ترجمه این دوره ماه ها تلاش شده است تا با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد.

در این دوره اموزشی مدل سازی فرایند اجرایی در نرم افزار bizagi studio به صورت کامل با مفاهیم پایه ای مانند بیزاجی فارسی ، آموزش بیزاجی استودیو ، آموزش مدیریت ، فرایند مدل کسب و کار و . . .  آشنا خواهید شد .

قطعا این دوره آموزشی کاملا رایگان میتواند تغییر بزرگی در مسیر کسب و کار شما برای ورود به بازار کار مدیریت کسب و کار ایجاد کند.

 

دوره آموزشی مدلسازی فرایند اجرایی با استاندارد BPMN در Bizagi studio (دوبله فارسی)

یک دوره کامل و جامع صفر تا صد آموزش بیزاجی که توسط تیم متخصص eBPM ترجمه شده است تا بتوانید نیاز های خود را برای استفاده از نرم افزار بیزاجی رفع کنید. برای ترجمه این دوره ماه ها تلاش شده است تا با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد. در این دوره اموزشی مدل سازی فرایند اجرایی در نرم افزار bizagi studio به صورت کامل با مفاهیم پایه ای مانند بیزاجی فارسی ، آموزش بیزاجی استودیو ، آموزش مدیریت ، فرایند مدل کسب و کار و . . .  آشنا خواهید شد . * نکته مهم ( برای دسترسی به همه ویدئوهای آموزشی حتما ثبت نام کنید ) قطعا این دوره آموزشی کاملا رایگان میتواند تغییر بزرگی در مسیر کسب و کار شما برای ورود به بازار کار مدیریت کسب و کار ایجاد کند.
تعداد جلسات :

27

تعداد دانشجویان :

103

تصویر نویسنده

ترجمه شده توسط تیم متخصص eBPM

ویدیو معرفی

eBPM در شبکه های اجتماعی

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5
اباذری
/5