خرید نرم افزار بیزاجی فارسی

بیزاجی فارسی و شمسی

0 %

ایرانیزه شده و مناسب کسب و کار های داخلی

بیزاجی یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیریت فرایند کسب و کار در دنیاست که با ارائه محیط کاربری ساده و کاربرپسند، در طراحی، اجرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار را تسهیل نموده است.

نرم افزار بیزاجی با امکان مدلسازی فرایندهای کسب و کار، طراحی دیتامدل، طراحی فرم و با موتور فرایندی پرتوان خود، به گردش درآوردن فرایندهای کسب و کار را فراهم ساخته است.

اپلیکیشن بیزاجی همانند چتری بر روی سیستم‌های اطلاعاتی جزیره‌ای، با ویژگی اتصال آسان به سیستم‌های دیگر، تجربه هماهنگی بی‌نظیری را برای راهبران سازمان خلق کرده و لذت یکپارچگی سیستم‌های پراکنده را به آن‌ها می‌چشاند.

خرید نرم افزار bizagi فارسی

استفاده از نرم افزار bizagi برای سازمان ها، شرکت ها و ارگان های داخل کشور ایران

از آنجایی که شرکت بیزاجی به سبب تحریم‌های بین‌المللی ارائه هرگونه خدمت یا سرویس را به کشور ایران محدود ساخته است، امکان استفاده از نسخه تحت وب (on-premise) و ابری (cloud) آن نیز برای شرکت‌های ایرانی میسر نیست.

اما جالب اینجاست که شرکت بیزاجی نسخه ۲۰ کاربره تحت وب خود را به صورت رایگان با تمام ویژگی‌های آن (با تقویم میلادی و محیط کاربری انگلیسی) در دسترس کاربران قرار داده است و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه دانلود بیزاجی استودیو در وبسایت آن را فرابگیرید، و با توسعه فرایندهای خود از ویژگی‌های نرم افزار بیزاجی برای ۲۰ کاربر بهره‌مند شوید.

بیزاجی قیمت نرم افزار بیزاجی استودیو را به این صورت عرضه کرده است که برای نسخه دائمی، هر کاربر نیاز به پرداخت 800 دلار هزینه لایسنس و هزینه نگهداری ماهانه 134 دلار است. همچنین، برای نسخه اشتراکی یک ساله، هزینه 311 دلار به همراه مجوز کاربر و خدمات تعمیر و نگهداری محاسبه می‌شود.

بنابراین حتی در صورت پشتیبانی و ارائه خدمت به شرکت‌های داخلی، خرید این اپلیکیشن به لحاظ ریالی نیز برای شرکت‌های ایرانی به صرفه نخواهد بود.

شرکت پیشگامان تعالی کسب و کار با تکیه بر توان متخصصان فنی خود، با رفع محدودیت ۲۰ کاربر و افزودن تقویم شمسی و همینطور فارسی سازی (راست به چپ چینی) پرتال و محیط کاربری آن، این امکان را برای شرکت‌های ایرانی فراهم نموده که با صرف هزینه بسیار کمی از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن قدرتمند بهره‌مند شوند.

تجربه استفاده از نرم افزار بیزاجی فارسی ارائه شده توسط eBPM در کسب و کارهای داخلی

همکاری eBPM با سازمان ها

چرا مشتریان بیزاجی به ما اعتماد دارند ؟

شرکت پیشگامان تعالی کسب و کار که با سابقه یک دهه تحلیل، اتوماسیون (پیاده‌سازی) و استقرار سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار، و همینطور تحلیل و استقرار سیستم‌های منابع انسانی، سیستم‌های مالی و غیره را در کارنامه کاری خود داشته، می‌تواند در نقش مشاوری امین، تجارب پیاده سازی و استقرار فرایندها در سازمان را در اختیار کارفرمایان قرار داده و این پروژه‌ها را راهبری نماید. بنابراین در صورتی که علاقه‌مند هستید بدانید نرم افزار قدرتمند بیزاجی چطور می‌تواند شریان‌های حیاتی سازمان شما را احیا کند، چه تناسبی با سازمان شما دارد و از فرایند خرید آن مطلع شوید. همین الان با ما تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان ما با مطلع شوید.

همانطور که در مقاله مشاوره خرید نرم افزار سازمانی ذکر شد، خرید نرم افزار گام کوچک و کوتاهی از فرایند شناسایی نیاز تا استقرار سیستم در سازمان را تشکیل می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که صرفا اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزارهای سازمانی را به فروش می‌رسانند و بدون توجه به نیاز مشتریان، سیستم مورد نظر خود را پیشنهاد می‌دهند و پس از فروش نیز مشتریان را نسبت به ریسک‌ها و مباحث مربوط به استقرار و نکات مهم در پیاده‌سازی فرایندها در سازمان یاری نمی‌دهند، سازمان‌ها را با خطرهای بزرگی روبرو می‌نمایند و بعضا سبب شکست پروژه‌های مدیریت فرایند کسب و کار شده یا نرم افزار خریداری شده بدون استفاده مانده و سازمان نفعی از این هزینه زمانی و مالی نمی‌برد و فراتر از موارد ذکر شده، برچسب منفی روی عنوان مدیریت فرایند زده می‌شود که بازگشت به چنین پروژه‌هایی را دچار چالش‌های بسیاری می‌نماید.

تصویر کارتابل فارسی و شمسی سازی شده کاربران بیزاجی فارسی

تصویر کارتابل فارسی و شمسی سازی شده کاربران بیزاجی فارسی

بیزاجی یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیریت فرایند کسب و کار در دنیاست که با ارائه محیط کاربری ساده و کاربرپسند، در طراحی، اجرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار را تسهیل نموده است.

نرم افزار بیزاجی با امکان مدلسازی فرایندهای کسب و کار، طراحی دیتامدل، طراحی فرم و با موتور فرایندی پرتوان خود، به گردش درآوردن فرایندهای کسب و کار را فراهم ساخته است.

اپلیکیشن بیزاجی همانند چتری بر روی سیستم‌های اطلاعاتی جزیره‌ای، با ویژگی اتصال آسان به سیستم‌های دیگر، تجربه هماهنگی بی‌نظیری را برای راهبران سازمان خلق کرده و لذت یکپارچگی سیستم‌های پراکنده را به آن‌ها می‌چشاند.

نرم افزار بیزاجی سه بخش اصلی دارد: مدلساز بیزاجی (Bizagi Modeler)، استودیوی بیزاجی (Bizagi Studio) و موتور بیزاجی (Bizagi Engine). برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید آموزش بیزاجی رایگان را از قسمت دوره های سایت مطالعه فرمایید.

بیزاجی شامل دو اپلیکیشن بیزاجی مدلر و بیزاجی استودیو است. بیزاجی مدلر (Bizagi modeler) قابلیت مدلسازی و مستندسازی فرایندها را در خود دارد، همانند دیگر ابزارهای مدلسازی مانند ویزیو، ویژوال پارادایم ( آموزش نصب ویژوال پارادایم ) که قابلیت اجرای فرایندها را ندارند. اما بیزاجی استودیو (Bizagi Studio) که خود شامل بیزاجی مدلر نیز هست، هم قابلیت مدلسازی و مستندسازی فرایندها را در خود دارد هم قابلیت اجرای و به گردش درآوردن کارها را دارد.

آیا کسب و کار شما به بیزاجی فارسی نیاز دارد ؟

کسب و کارهای بزرگ

سازمان‌های بالغ و بزرگ به سبب پراکندگی وظایف و گردش کارها در واحدهای مختلف عملیات، سیستم‌های اطلاعاتی متعدد که نیاز به اتصال به یکدیگر دارند، بدون داشتن سیستم‌های مدیریت فرایند درک و داده‌های صحیحی از نحوه کارکرد فرایندهایشان ندارند و صرفا براساس مصاحبه‌، کارگاه و مستندسازی فرایندها،‌ صرفا می‌توانند نسبت به کارکرد فرایند تصورهایی داشته باشند که از واقعیت ماجرا به دور است. لذا سیستم‌هایی چون بیزاجی، با ایجاد یک هماهنگی بین واحدها و سیستم‌های سازمانی می‌تواند این هم‌آوایی را در سطح سازمان به وجود آورده و قابلیت پایش و شاخص گذاری برای بهبود فرایندها را به صورت واقعی لمس نمایند.

بسیاری از اوقات فرایندهای کلیدی در سازمان به بلوغ کافی رسیده‌اند و بهبود آن‌ها نیازمند داده‌هایی از جنس فرایند (مانند چرخه عمر فرایند، لوپ‌های شکل گرفته در مسیر فرایند، رفت و برگشت‌ها و غیره) است تا بتوان کنترل فرایند را به دست گرفت و براساس داده‌ها نقاط بهبود را یافت. جمع‌آوری چنین داده‌هایی برای یافتن گلوگاه‌ها و نقاط بهبود، تقریبا بدون داشتن ابزارهای مدیریت فرایند غیرممکن، یا اگر با روش‌های فرایندکاوی صورت گیرد بسیار زمان‌بر و پرچالش خواهد بود و . . .

با اتوماسیون فرایندهای کسب و کار کلیدی در سیستم مدیریت فرایند بیزاجی، می‌توان به لحظه وضعیت پرونده‌ها (نمونه فرایندها یا کیس‌ها) را بررسی نمود و همچنین مسیر کیس‌های به پایان رسیده را تحلیل کرد و با ریشه‌یابی علل تاخیر در هر ایستگاه، بهبودهای سیستمی یا غیر سیستمی مورد نیاز را برای رسیدن به وضع مطلوب طراحی و پیاده‌سازی نمود.

به علاوه با ویژگی فوق‌العاده بیزاجی در اتصال به سیستم‌های دیگر، امکان اتصال دو سامانه به هم پیچیده و انجام انواع عملیات و حتی گردش دادن آن داده‌ها و انتقال به سیستم دیگر را در کمترین زمان و با کمترین میزان کدنویسی انجام داد تا هم آوایی درستی بین سیستم‌های اطلاعاتی جزیره‌ای برقرار شود.

بیزاجی فارسی تحت وب
رضایت از خرید نرم افزار بیزاجی فارسی

کسب و کارهای متوسط و کوچک

سازمان‌های کوچک فرایندهای ساده‌تری را نسبت به سازمان‌های بزرگ تجربه می‌کنند و گردش کار کمتری نسبت به آن‌ها دارند، اما دارای فرایندهایی هستند که هنوز بلوغ و رسمیت چندانی در سازمان ندارند، بنابراین خرید یک اپلیکیشن بسیار غول پیکر با قابلیت‌های زیاد، غیر از صرف هزینه‌های سنگین و بالا رفتن امکان شکست، تصمیمی منطقی به نظر نمی‌رسد. به خصوص زمانی که با مقایسه ویژگی اپلیکیشن‌های موجود در بازار، در میان حجم عظیم فاکتورهای تصمیم‌گیری دچار سردرگمی می‌شوند.

پس خرید یک اپلیکیشن که بتوان فرایندهای ساده را در آن پیاده سازی کرد و در گذر زمان امکان توسعه و پیچیده ساختن آن را نیز در بر می‌گیرد یک پیشنهاد ایده‌آل به کسب و کارهای کوچک مقیاس است.

مثلا فرض کنید شرکتی با ۵۰ یا ۱۰۰ نفر کارمند که مقیاس کوچکی دارد، بخواهد اپلیکیشن منابع انسانی تهیه نماید تا فرایندهای جذب و استخدام، خروج، درخواست‌های پرسنلی (بیمه، اشتغال به کار، مرخصی و غیره) را مدیریت نماید. خرید یک اپلیکیشن منابع انسانی هزینه‌ای بسیار زیاد بر سازمان تحمیل می‌نماید در حالیکه با هزینه بسیار کمتر و با انعطاف بسیار بیشتری می‌توان این فرایندها را در بستر بیزاجی پیاده سازی نمود و . . .

در گذر زمان با افزایش تعداد پرسنل و بلوغ فرایندها، فرایندهای مذکور را در سیستم بیزاجی توسعه داد و در نهایت به یک سیستم جامع منابع انسانی متصل نمود.

علاوه بر موارد بالا، ویژگی‌های بسیار زیادی هستند که بیزاجی در هر کسب وکار میتواند ارزش بزرگی را خلق نماید.

ویژگی های نرم افزار فارسی بیزاجی

داشبورد بیزاجیصفحه لاگین بیزاجی فارسی

سایر ویژگی های bizagi فارسی

رابط کاربری چند زبانه

راهنمای توسعه سیستم بسیار قوی (بیش از ۷ هزار صفحه User Manual)

فریم‌ورک توسعه و کدنویسی شهودی (intuitive) بر پایه C#

محیط توسعه (Develop) و عملیات (Production) مجزا برای کاهش ریسک‌های توسعه

پیشتیبانی از زبان استاندارد مدلسازی فرایند BPMN

قابلیت یکپارچگی و اتصال به SharePoint و SAP

اتصال به سیستم‌های دیگر از طریق API (در صورت آمادگی سیستم مقابل)

اتصال به ابزارهای هوشمندی کسب‌وکار (BI) مانندPower BI (به منظور ساخت داشبوردهای مدیریتی و تعریف شاخص‌ها (KPI))

امکان مدیریت نسخه‌های فرایند (ورژنینگ) (با تغییر نقشه و مسیر فرایند در نسخه جدید، کیس‌های جاری بدون مشکل با نسخه قبلی به روند خود ادامه می‌دهند.)

نسخه وب اپلیکیشنی ویندوز، اندروید و iOS (دسترسی به پرتال از هر دستگاه متصل به اینترنت)

 

bizagi فارسی چگونه کار میکند ؟

سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) مانند دفتر نقاشی‌های سفیدی هستند که پس ترسیم و پیاده سازی فرایندها در آن (که برای هر سازمان منحصر به فرد است)، شروع به کار می‌کنند. بیزاجی که یکی از لیدرهای بازار BPMS در دنیا و ایران محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیزاجی با یک حلقه پیاده سازی شفاف این مراحل را خودکارسازی کرده است تا کاربران به ترتیب مراحل پیاده‌سازی را طی نمایند.

فرایند پیاده سازی فرایند بیزاجی استودیو

در ذیل یک نمونه فرم از فعالیتِ «ورود اطلاعات پیش فاکتور» در بیزاجی که توسط کاربر تکمیل می‌شود قرار گرفته است.

نمونه فرم کاربرپسند بیزاجی فاسی و شمسی برای جمع‌آوری داده‌ها

برای اینکه داده‌های مورد نیاز از طریق فرایندِ طراحی شده از سطح سازمان جمع‌آوری شوند، ۷ مرحله ذیل باید در بیزاجی تعریف گردد تا فرایند بتواند در سازمان جریان پیدا کند:

تعیین ترتیب و توالی فعالیت‌ها (ترسیم نقشه فرایند)

نقشه فرایند در بیزاجی فارسی

طراحی ساختار داده یا دیتامدل فرایند (رابطه بین موجودیت‌ها)

طراحی یک فرم برای هر فعالیت

طراحی فرم در بیزاجی فارسی

تعریف قواعد کسب وکار

تعیین مسئول تکمیل فرم در هر فعالیت

تعیین مسولیت در bizagi قارسی

جاری سازی فرایند در سازمان

اتصال و یکپارچگی با سیستم‌های دیگر

گزارش های بیزاجی فارسی

بیزاجی در گزارش‌دهی قابلیت‌های بسیار خوبی را فراهم کرده است. گزارش‌های سفارشی که می‌توان به افراد مختلف دسترسی داد و با فیلترهای متنوع امکان دسترسی به لحظه به اطلاعات را فراهم آورده است. بیزاجی فارسی چهار نوع گزارش برای کاربران فراهم نموده است تا هرکدام نیازهای مشخصی از کاربران را مرتفع نماید. این گزارش‌ها عبارتند از

خلاصه فرم پرونده در بیزاجی

: خلاصه فرم،‌ داده‌های جمع‌آوری شده در یک پرونده شامل تمام داده‌ها، مستندات و فایل‌های پیوست در بیزاجی فارسی

هر پرونده، کیس یا نمونه فرایندی که در سازمان جریان پیدا می‌کند، در مسیر خود داده‌هایی را جمع‌آوری می‌نماید. در صورتی که کاربری بخواهد در میان فرایند یا در پایان فرایند، صرفا داده‌ها، مستندات و پیوست‌های آن پرونده خاص را مشاهده نماید، این نیاز از طریق خلاصه فرم بیزاجی که به طرق مختلفی قابل دسترسی است، مرتفع شده است.

گزارش‌های تخصصی (موجودیتی)

اکسل گزارش در بیزاجی شمسی

داده‌هایی که مربوط به یک موضوع خاص هستند (مربوط به یک موجودیت) را می‌توان از طریق این گزارش‌ها به دست آورد، برای مثالا در فرایند برگزاری جلسه، مدت زمان حضور افراد در هر جلسه ثبت شده است حال نیاز به گزارشی داریم که مجموع زمان‌های یک فرد را مجموع زمان‌های افراد را در طول یک ماه داشته باشیم، از چنین گزارش‌هایی استفاده می‌شود که قابلیت سفارشی سازی و ذخیره توسط کاربر نهایی را دارد و علاوه بر خروجی اکسل و پی‌دی‌اف، امکان ساخت داشبورد و ذخیره سازی آن را نیز برای کاربر نهایی مهیا می‌نماید.

گزارش‌های فرایندی

گزارش گرافیکی بیزاجی

یکی از دغدغه‌های اصلی هر مدیری، امکان پایش و پیگیری کارها از کارشناسان است، بیزاجی فارسی با قابلیت نمایش گزارش‌های گرافیکی از فعالیت‌ها، زمان ورود و خروج به هر فعالیت، مسئول آن و دسترسی به داده‌هایی که در مسیر پرونده جمع‌آوری شده، امکان رصد به لحظه هر پرونده را فراهم ساخته است.

در تصویر بالا فعالیتی که به رنگ سبز در آمده نمایشگر، فعالیت باز از فرایند است و علاوه بر این نمایش می‌دهد که این فعالیت در چه زمانی در دست چه کسی است. به علاوه، مسیر نارنجی رنگ، به صورت انیمیشنی مسیر طی شده از فرایند را به کاربر نمایش می‌دهد.

گزارش‌های بم یا پایش فعالیت‌های کسب و کار

گزارش‌های پایش فعالیت‌های کسب و کار موسوم به BAM (Business Activity Monitoring)

در گزارش‌های پایش فعالیت‌های کسب و کار موسوم به BAM، که نمونه‌ای از آن را در ذیل مشاهده می‌‌کنید، امکان پایش همه فعالیت‌های در همه پرونده‌های جاری را فراهم ساخته است. در نمودار ذیل می‌توان مشاهده کرد که در فعالیت «ثبت هزینه درخواست» در همه پرونده‌های جاری چه تعداد فعالیت بدون تاخیر وجود دارد، چه تعداد در آستانه تاخیر گرفته و چه تعداد به تاخیر افتاده است. با کلیک روی آیکون ذره‌بین جزئيات هر پرونده قابل مشاهده است. با این گزارش امکان تخصیص منابع برای به خطر افتادن یا به تاخیر افتادن فعالیت یا فرایند فراهم می‌گردد. به عنوان مثال در صورتی که فعالیت‌های زیادی در یک ایستگاه کاری معطل مانده در آستانه تحت خطر قرار گرفتن هستند، می‌توان با افزودن نیروی انسانی، گلوگاه فرایندی را رفع کرد.

مشاهده وضعیت پرونده‌های باز بیزاجی فارسی

تصویر مشاهده وضعیت پرونده‌های باز بیزاجی فارسی (گزارش گرافیکی بیزاجی)

یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد،‌ مدیران میانی و اجرایی، کارشناسان طرح و برنامه یا سیستم‌ها و روش‌‌ها و تحلیلگران کسب و کار دستیابی به داده‌های فرایند برای اندازی، کنترل و مدیریت فرایند از طریق شناسایی گلوگاه‌ها، رفت و برگشت‌های زیاد و نقاط قابل بهبود است.

بیزاجی با گزارش‌های گرافیکی خود از کیس‌ها یا پرونده‌های بسته شده، امکان تحلیل عمیق‌تر همه پرونده‌های بسته شده را امکان‌پذیر ساخته است. با دسترسی به این گزارش در قسمت گزارش‌های فرایندی، می‌توان مشاهده نمود که برای هر فعالیت چه زمان انجام استانداردی تعریف شده و در واقعیت هرکدام از فعالیت‌ها چقدر زمان برده است و چه تعداد فعالیت در یک ایستگاه کاری، به موقع یا با تاخیر انجام شده‌اند. باز هم با توجه به قابلیت بیزاجی با آیکون ذره‌بین امکان مشاهده جزئيات هر پرونده به تفکیک برای تحلیل‌های بیشتر فراهم شده است.

مشاهده فرایند به صورت نوار زمان (تایم لاین)

در نمودار نوار زمان (تایم لاین)، فعالیت‌های طی شده از یک فرایند را به صورت خطی در یک نوار زمان نمایش می‌دهد که نوع دیگری از گزارش‌های گرافیکی بیزاجی فارسی برای یک کیس یا پرونده خاص محسوب می‌شود.

مشاهده فرایند به صورت نوار زمان (تایم لاین)
گزارش کاربر در بیزاجی فارسی

داشبورد طراحی شده براساس یک گزارش تخصصی (موجودیتی) توسط کاربر نهایی در بیزاجی فارسی

داشبورد طراحی شده براساس یک گزارش تخصصی (موجودیتی) توسط کاربر نهایی در بیزاجی فارسی

داشبورد طراحی شده براساس یک گزارش تخصصی (موجودیتی) توسط کاربر نهایی در بیزاجی فارسی
زمانبندی در bizagi farsi

مدت زمان مورد انتظار (استاندارد) انجام فعالیت و مدت زمان متوسط (واقعی) در بیزاجی فارسی

مزایای نرم افزار BIZAGI فارسی

بیزاجی فارسی چطور میتواند به کمک کسب و کارها بیاید ؟

  • زمان بندی فرایند و تسک‌ها براساس SLA

با تعریف مدت زمان استاندارد انجام هر فعالیت و کل فرایند، امکان پایش و رسیدگی به فعالیت‌های به تاخیر افتاده و فرایندهای منقضی فراهم شده است.

توافق سطح خدمت (SLA) برای هر فعالیت و کل فرایند در بیزاجی فارسی در سه حالت (بدون تاخیر، در آستانه تاخیر و منقضی شده)

زمان بندی در بیزاجی فارسی
  • انواع اطلاع رسانی‌ها

در بسیاری از فرایندها، سررسید‌های زمانی زیادی هستند که بی‌توجهی یا بی‌دقتی نسبت به آن‌ها ممکن است به سازمان هزینه‌های متعددی تحمیل نماید. لذا اپلکیشین بیزاجی فارسی انواع اطلاع رسانی‌ها را برای یادآوری این رویدادها در نظر گرفته است. (رویدادهایی نظیر تمدید مجوزها، سررسید چک‌ها و ضمانت‌ها و غیره)

به عبارت دیگر از طریق داده‌هایی که در مسیر فرایند جمع‌آوری شده است، امکان اطلاع رسانی تجمیعی یا تک تک این رویدادها از طریق کارتابل و همینطور اتصال به سیستم‌های ایمیل یا پیام‌رسان فراهم شده است.

در نمودار ذیل انواع راه‌های مطلع شدن از این سررسیدها نمایش داده شده است.

انواع اطلاع رسانی رویدادهای مهم در بیزاجی فارسی