نرم افزار سفارشات خارجی | اپلیکیشن حسابداری و سفارشات
بهترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن بازرگانی خارجی
تجربه کار با نرم افزار بازرگانی خارجی توسط مشتریان eBPM
نرم افزار مدیریت بازرگانی خارجی
اپلیکیشن بازرگانی مبتنی بر سامانه جامع تجارت
بازرگانی خارجی با توجه به قواعد تجارت در جامعه جهانی، پیچیدگیهای خاصی را شامل میشود که بازرگانان علاوه بر دانش این حوزه نیاز به تجربه کافی برای مدیریت سفارشها دارند. این مهم، هنگامی دچار پیچیدگیهای بیشتری میشود که شرایط تحریمی کشور، تغییرات مداوم قوانین سازمانهای بالادستی چون وزارت صمت و گمرک، عدم تامین مالی نیز به آن اضافه میشود. افزایش ابعاد پیچیدگی در این فرایندها و امکان اولویتبندی، پایش و رهگیری سفارشها موجب میشود بازرگانان تمرکز خود را از از فعالیتهای مهمی چون مذاکره با تامینکنندگان، رقابت در بازار، بودجهریزی و برنامهریزی سفارشها، معطوف به امور روزمرهای مانند تنظیم گزارش برای وضعیت سفارشها و تامین منابع مالی مورد نیاز نمایند. این امور به سبب اینکه به صورت غیر سیستمی، تکراری و در قالبهای اکسلی توسط کارشناسان متعددی هدایت و کنترل میشود، موجب بروز اشتباهات بسیاری نیز میگردد.
بنابراین شناسایی دقیق و شفافسازی مراحل خرید، حمل، ترخیص، امور مالی و وابستگیهای این مراحل به یکدیگر، امکان پایش و کنترل این فرایندها را فراهم مینماید.
نرم افزار بازرگانی خارجی چگونه به کمک کسب و کار ها میآید؟
در اپلیکیشن بازرگانی خارجی که به صورت فرایندی توسعه یافته است، تمام روابط و وابستگی فعالیتهای بین سامانه جامع تجارت و امور بازرگانیِ پیش و پس از آن، استخراج و اتوماسیون شده است. بنابراین با توجه به قابلیتهای سیستم، همه فعالیتها به ترتیب در کارتابل کارشناسان بازرگانی ایجاد شده و پس از جمعآوری اطلاعات در طی فرایند، در سادهترین حالت ممکن گزارشهای مد نظر ایجاد میشوند
امور مالی و نقدینگی در سازمان ها مهم ترین ارکان مباحث بازرگانی
از مهمترین ارکان مباحث بازرگانی، موضوع امور مالی و نقدینگی سازمانهاست. بنابراین پیشبینی هزینههای مربوط به هر سفارش و هر تامینکننده با توجه به تغییر در شرایط تعاملی متفاوت تامینکنندگان، تغییر تاریخ حمل و نوسان نرخ ارز در روزها و ماههای پیشرو، از مهمترین چالشهای مباحث بازرگانی محسوب میشود. در اپلیکیشن مدیریت بازرگانی خارجی امکان بهروزرسانی این دادهها فراهم شده و گزارش بدهیها به تفکیک کارخانه، سفارش، ماه و روز پرداخت قابل ارائه است. این گزارش برای واحد مالی و برنامهریزی مالی، خزانهداری و سیاستگذاری پرداختها بسیار حائز اهمیت میباشد.
دریافت دمو نرم افزار مدیریت بازرگانی
جدیدترین مشتریان نرم افزار حسابداری بازرگانی
مرغ مادر سارنگ - شمیلا
امید شمیلا
مشاهده وبسایتتوسعه تجارت شمیلا
ارمغان امید شمیلا
مشاهده وبسایتمجموعه شرکت های شمیلا به جمع مشتریان نرم افزار بازرگانی پیوستند
شرکت ابزار یراق توسن
شرکت ابزار یراق توسن از مشتریان نرم افزار بازرگانی خارجی و نرم افزار بیزاجی.
ویژگی اختصاصی نرم افزار بازرگانی
مدیریت مراحل مذاکرات، اخذ، نهاییسازی پروفرما و سفارشات
پیگیری سفارشها براساس شماره سفارش، پرونده،
- مغایرتگیری اتوماتیک بین پروفرمای دریافتی و سفارش ارسالی(اختلاف آیتم، تعداد و قیمت PO و PI)
- خروجی اتوماتیک سفارش (PO) در قالب دلخواه به صورت فایل word، Excel و PDF
- ثبت تاریخچه قیمت خرید دلاری محصولات
- امکان ثبت و پیگیری وضعیت کیفیت سفارش، پیش از سفارشگذاری، پیش از حمل و پس از حمل با امکان ثبت وضعیت، نظر و پیوست مستندات مربوط
- تجمیع و یکپارچهسازی بانک اطلاعاتی تامینکنندگان، بانکها، صرافها، پیمانکاران حمل، ترخیصکاران، تراستیها و غیره
- امکان رهگیری محصولات براساس سریال دستگاه و شماره سفارش
کنترل مسائل مالی سفارشات
امکان ثبت پیشبینی هزینههای آتی به منظور برنامهریزی مالی
امکان تغییر اتوماتیک تاریخ پرداختهای آتی براساس تغییر تاریخ حمل
- امکان بهروزرسانی پرداختهای آتی براساس نرخ روز دلار (ارز)
- امکان استفاده از ارزهای مختلف و تبدیل آن به دلار و ریال
- امکان تعریف انواع یادآوری شامل تاریخ سررسید سپردههای نقدی و غیر نقدی، سر رسید پرداختهای آتی
- امکان محاسبه قیمت تمام شده براساس مجموع پرداختهای ریالی و حوالهها با نرخ ارز لحظه پرداخت
ثبت سفارش سامانه جامع تجارت (تخصیص)
پشتیبانی از دو مسیر حمل با کارت بازرگانی (ثبت سفارش سامانه جامع تجارت) و پیلهوری(خارج از سامانه جامع)
امکان پشتیبانی از چند کارت بازرگانی(امکان گزارشگیری ارتباط بین کارت بازرگانی، تخصیص و حوالهها)
خروجی اتوماتیک پروفرما (PI) در قالب دلخواه به صورت فایل word، Excel و PDF برای بارگذاری در سامانه جامع تجارت براساس تنظیمات دلخواه
امکان تجمیع محصولات با HSCODE مشابه و با قابلیت بارگذاری TSCها برای تولید پروفرمای سامانه جامع تجارت
خروجی اتوماتیک در قالب دلخواه پکینگ لیست (PL) به صورت فارسی برای گمرک، بانک، انبار مقصد و ذینفعان داخلی
امکان گزارشگیری انقضای ثبت سفارش، میزان حوالههای تخصیص(خرجکرد تخصیص)، مهلت رفع تعهد و مانده تخصیص
امکان تعریف مجوزها و استانداردهای مورد نیاز واردات کالا مانند مجوز سازمان غذا و دارو و غیره
امکان ثبت و رهگیری رفع تعهد به تفکیک حواله و روی کل ثبت سفارش
امکان گزارشگیری محل مصرف حوالهها و منشا ارز حوالهها (به عبارت دیگر هر محموله از حواله چه محمولههای دیگری و با چه نرخ ارزی پرداخت شده است.)
حمل در سفارشات واردات و صادرات
مدیریت بیمه و الحاقیه بیمه
تعریف کانتینر و آیتمهای روی بارنامه برای گزارشگیری
پشتیبانی از تمامی روشهای حمل هوایی، دریایی و زمینی
امکان مشاهده وضعیت، تعداد و ارزش هر محصول در ایستگاههای مختلف(در حال ساخت، روی کشتی، بندر مقصد، گمرک و انبار)
نگهداری مستندات به صورت تفکیک شده در قالب پیوست به تفکیک، اسناد حمل(BL، CO، CI، COI PLو IC)، اسناد ترخیص، اسناد ظهرنویسی شده و غیره
امکان ثبت و گزارشگیری از وقایع مهم به منظور پایش زمان چرخه واردات شامل حرکت کشتی، دریافت اسناد حمل، ترانزیت، رسیدن به گمرک مقصد، اظهار گمرکی، اخذ استانداردهای مربوط، ترخیص، رسیدن به انبار مقصد و غیره.
امکان ثبت و گزارشگیری و پیگیری وضعیت کسریها، غرامتها و جبران خرابیها از تامین کننده.
ویژگیهای عمومی و قابلیتهای توسعه و سفارشی سازی نرم افزار حسابداری خارجی
- امکان پایش فرایند در هر مرحله براساس پرونده(چه وظیفهای دست چه کسی مانده)
- امکان پایش فرایند در هر مرحله براساس پرونده(چه وظیفهای دست چه کسی مانده)
- امکان رهگیری کارها با کد یکتای سیستم(شماره کیس یا case id)
- اپلیکیشن حسابداری خارجی دارای تقویم میلادی و شمسی(امکان ثبت تاریخها با دو فرمت شمسی و میلادی هنگام ثبت اطلاعات)
- اطلاع رسانی به لحظه از طریق کارتابل، پیامک یا ایمیل نسبت به وقوع رویدادهایی از قبیل اخذ ثبت سفارشهای خارجی، اخذ تخصیص، اخذ مصوبه بانک، حرکت کشتی، دریافت پکینگ لیست و فاکتور، رسیدن به بندر، ترخیص از گمرک، رسیدن به انبار و غیره
- امکان ثبت نظر در هر مرحله از فرایند و مشاهده نظرات در مسیر فرایند
- محیط توسعه(Develop) و عملیات(Production) مجزا
- پیشتیبانی از زبان استاندارد مدلسازی فرایند BPMN
- قابلیت یکپارچگی با SharePoint و SAP
- اتصال به ابزارهای هوشمندی کسبوکار (BI) مانند Power BI
- امکان مدیریت نسخههای فرایند(جلوگیری از ایجاد مشکل برای پروندههای باز به هنگام تغییر جدید در مسیر فرایند)
- امکان اتصال به سیستمهای دیگر از طریق API(در صورت آمادگی سیستم مقابل)
- امکان اتصال پیامرسانهای تلگرام و بله
- امکان توزیع کار در کارتابل براساس استراتژیهای مختلف(شلوغی کارتابل، اولویت برداشتن وظیفه توسط کاربران، پروندههای خاص و غیره)
- امکان تعریف زمان کل فرایند (SLA) و هر تسک به تفکیک به منظور مدیریت منابع و جلب رضایت مشتری
- امکان رهگیری هر فرایند، تشخیص گلوگاهها و فرایندها و کارهای در حال انقضا از طریق داشبورد قدرتمند پایش فعالیتها(BAM)
- نسخه وب اپلیکیشنی ویندوز، اندروید و iOS(به معنای دسترسی به پرتال از هر دستگاه متصل به اینترنت)
- امکان تفویض کارهای کارتابل به صورت تعریف کاربر جانشین(هنگام مرخصی و غیبت کاربر)
- عدم محدودیت در پیادهسازی تعداد فرایند و تعداد کاربر
- راهنمای توسعه سیستم بسیار قوی(بیش از ۷ هزار صفحه User Manual)
- امکان توسعه محصول و سفارشیسازی براساس نیاز مشتری
- پیادهسازی شده براساس بهروشها( BPI )
ویژگیهای کلیدی در اپلیکیشن نرم افزار بازرگانی خارجی
- صفر تا صد بازرگانی خارجی مدیریت سفارشها در هر مرحله (درخواست خرید، سفارش، پروفرما، نهاییسازی پروفرما، ثبت سفارش سامانه جامع، تخصیص، حواله، حمل (هوایی، زمینی، دریایی)، ترخیص از گمرک، تحویل به انبار، کنترل کیفیت، کنترل مرجوعیها) متناسب با قوانین بازرگانی
- نظم در انجام کارها به صورت ورود به کارتابل (عدم گم شدن کار و فراموشی مراحل کاری)
- مدیریت امور مالی مربوط به بازرگانی
- مدیریت هزینههای پیشبینی شده
- مدیریت سررسیدهای بازرگانی (تاریخهای انقضای ثبت سفارش، تخصیص، بیمه، رفع تعهد، پرداخت و غیره)
- اتوماسیون کارهای دستی (ساخت پروفرمای سامانه جامع تجارت براساس HSCode، ساخت پکینگ لیست فارسی برای گمرک و ترخیص کاران، مغایرتگیری بین سفارش درخواستی و پروفرما، جابجایی تاریخهای پرداخت با جابجایی تاریخ حمل سفارش، به روز رسانی نرخ ارز برای همه پرداختهای پیشبینی شده، تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس)
- اطلاع رسانیهای پیامکی و ایمیلی برای رویدادهای خاص چون حرکت کشتی، ترخیص از گمرک، رسیدن به انبار و غیره
- یادآوری رویدادهای مهم
- مدیریت سطوح دسترسی کاربران