جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
آغاز پروژه مدیریت فرایندهای کسب و کار شرکت کارگزاری فارابی

آغاز پروژه مدیریت فرایندهای کسب و کار شرکت کارگزاری فارابی

فهرست مطالب :

معرفی شرکت کارگزاری فارابی

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال 1372 فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود. این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است. در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد 27 شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید. همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود. این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان کارگزاری تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.


با توجه به سهم بالای شرکت کارگزاری فارابی از بازار بورس کشور، توسعه این کسب‌وکار منوط به ایجاد بهبود در عملکرد فرایندهای کاری شرکت خواهد بود. فلذا شرکت کارگزاری فارابی به منظور ارتقاء سطح کیفی عملکرد خود اقدام به ساماندهی و بهبود عملکرد حوزه فرایندی خود نمود. گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM به عنوان همراه و مشاور در راستای شناسایی، بهبود و مستندسازی فرایندهای کسب‌وکار حوزه بازار سرمایه در کنار شرکت کارگزاری فارابی اقدام به آموزش، برگزاری جلسات کارشناسی و تدوین مستندات مربوطه نموده است.

جلسات آموزشی برای مدیران و کارشناسان شرکت کارگزاری فارابی از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱آغاز و به موازات این جلسات آموزشی، جلسات کارشناسی به منظور شناسایی فرایندهای کسب‌وکارنیز برگزار خواهد شد.

eBPM در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *