برگزاری دوره آموزشی مرکز سرود و موسیقی صدا و سیما

برگزاری دوره آموزشی مرکز سرود و موسیقی صدا و سیما

فهرست مطالب :

مركز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف عالیه‌ی فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به فرموده حضرت امام (ره) كه ” صدا و سیما یك دانشگاه است ” در بالابردن سطح فرهنگ و هنر جامعه از طریق رسانه ملی گام بر می‌دارد . این مركز در سال های پس از انقلاب شكوهمند اسلامی، با همراهی و همدلی هنرمندان متعهد و متخصص در عرصه‌ی موسیقی اصیل ایرانی و بین‌المللی خالق آثار ارزشمندی بود كه این آثار در محقق شدن اهداف و هم صدایی ملت مسلمان ایران نقش بسزایی را ایفاء نمود. هم چنین ۸ سال دفاع مقدس، برای این مركز سرآغاز فصلی دیگر در ارائه و معرفی آثار موسیقی ارزشی شامل شرح دلاوری‌ها و رشادت های دلیرمردان ایران بوده است.
این مركز با توانمندی در ارائه محصولات هنری، سعی در شناسایی استعدادهای جوان كشور و هدایت، حمایت و بهره‌برداری بهینه از این استعدادها را داشته و با شناسایی ذائقه‌ی جامعه با دریافت این محصولات در رسانه‌ی ملی نقش بسزایی در انتقال پیام و مفاهیم فرهنگی به عهده دارد.
مركز موسیقی سازمان صدا و سیما ضمن حفظ ارتباط تنگاتنگ با استادان حوزه‌های مختلف موسیقی كشور و هنرمندان و سازمان های مرتبط با این هنر، دست همه‌ی دست اندركاران این عرصه را به گرمی می‌فشارد و امیدوار است كه عزیزان این عرصه نیز مركز موسقی را همانند پایگاهی برای تبادل اندیشه‌ها و افكار و ارائه هنر سالم موسیقی بدانند.


مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما در راستای بهبود عملکرد و ایجاد تغییری مثبت در اجرای فرایندهای کاری خود، در گام نخست اقدام به آشنایی مدیران و کارکنان آن مرکز با مفاهیم حوزه مدیریت فرایندهای کسب‌وکار نموده است. درهمین راستا گروه آموزشی و مشاوره مدیریت eBPM به عنوان مشاور حوزه مدیریت فرایندهای کسب‌وکار مرکز، اقدام به برگزاری این دوره آموزشی نموده است.

 

eBPM در شبکه های اجتماعی