معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال

فهرست مطالب :

برای معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال باید به سرفصل‌ها، نویسنده و هدف کلی کتاب بپردازیم. کتاب «ناخدایی دیجیتال» یا همان «راهنمای تحول سازمان‌ها در عصر دیجیتال» نوشته جناب آقای دکتر مهدی شامی زنجانی یک کتاب کاملا ایرانی است. در نوشتن این کتاب افراد دیگری مانند شادی ایران‌دوست و فراز نبیی نیز دست داشتند. کتاب ناخدایی دیجیتال به عنوان یک راهنما برای دیده شدن و رونق گرفتن بیزینس و کار شما است.

در این کتاب به شما چگونگی استفاده از بازاریابی آنلاین و آفلاین را آموزش می‌دهد که این آموزش در عصر اینترنت بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. دیجیتال مارکتینگ یکی از راه‌های مفید و پررونق برای معرفی کسب و کار شما است که به معنای همان کسب و کار خودتان اما در قالب و فضای دیجیتال است. در ادامه به معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

نقد و بررسی کتاب ناخدایی دیجیتال

همه کسب و کارها به زودی پا به عرصه دیجیتال خواهند گذاشت. در عصر اینترنت این مسئله بسیار مهم است که شما توانایی اداره کار خود را در فضای دیجیتال داشته باشید. به همین سبب کتاب ناخدایی دیجیتال در این مورد به کمک شما آمده است. تفاوتی ندارد که شغل شما چیست و مشتریان شما چه کسانی هستند مهم این است که شما باید در دنیای دیجیتال برای خود راهی پیدا کنید؛ در غیر این صورت به نابودی و ورشکستگی می‌رسید.

این کتاب به شما یاری می‌دهد تا در دنیایی که اینترنت و دیجیتالی شدن رونق فراوانی گرفته کسب و کارتان را به همان سمت و سو و دیجیتالی شدن هدایت کنید.

 

ویژگی ‌های کتاب ناخدایی دیجیتال

هر کتابی از یک سری خصوصیات و ویژگی‌ها بهره می‌برد که آن را با سایر کتاب‌های موجود متمایز می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این کتاب می‌پردازیم:

  • این کتاب یک کتاب کاملا بومی و ایرانی است؛ نویسندگان کتاب ایرانی هستند و این موضوع باعث شده تا فهم کتاب بسیار راحت‌تر و آسان‌تر از نمونه‌های مشابه خارجی محسوب شود.
  • کتاب به روش داستانی روش‌های دیجیتالی شدن کسب ‌و کار را به شما می‌آموزد. به همین سبب روند کتاب برای شما خسته‌کننده و آزاردهنده نمی‌شود.
  • این کتاب با داشتن QR کد منابع به شما کمک می‌کند تا هرجایی که نیاز به منابع بیشتر برای مطالعه داشته باشید به ‌راحتی آن منابع را از طریق اسکن کردن پیدا کنید و به مطالعه این منابع بپردازید.
  • همچنین در پایان هر فصل از کتاب قسمتی با اسم ایران زیر ذره‌بین دیجیتال تعبیه شده که با استفاده از آن مثال‌هایی از بیزینس‌های موجود در ایران به شما نشان داده می‌شود.

 

سرفصل‌ های کتاب ناخدایی دیجیتال

کتاب ناخدایی دیجیتال نیز مانند همه کتاب‌های دیگر دارای سرفصل‌هایی است. این سرفصل‌ها در مورد دنیای دیجیتال و داستان‌هایی در همان مورد هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • فصل صفر: بررسی عصر گذشته و ظهور فناوری دیجیتال.
  • فصل یک: آشنایی با فناوری‌های دیجیتال اثرگذار.
  • فصل دو: آشنایی با مدل کسب‌وکار دیجیتال.
  • فصل سه: بررسی تأثیرات فناوری دیجیتال روی تجربه مشتریان.
  • فصل چهار: آشنایی با تغییرات عمده فناوری‌های دیجیتال در فرایندهای کسب ‌و کار.
  • فصل پنج: آشنایی با محیط کار دیجیتال در جهت افزایش رضایت کارکنان.
  • فصل شش: آشنایی با رهبری در دنیای دیجیتال.
  • فصل هفت: ده فرمان و نکته برای افزایش موفقیت در دنیای دیجیتال.

 

مخاطب کتاب ناخدایی دیجیتال چه کسانی هستند؟

این کتاب به خاطر موضوع آن که مربوط به کسب و کار دیجیتال است؛ بیشتر مختص علاقه‌مندان به این مسئله، متخصص‌ها و کسانی که مدیر و کارشناس هستند، کارمندان این حوزه، افرادی که در هر نوع کسب و کاری اعم از بانکداری و سوپر مارکت و موارد دیگر فعالیت دارند، کسانی که در استارتاپ‌ها مشغول به کار هستند و غیره است.

 

درباره ناشر کتاب ناخدایی دیجیتال

همان‌طور که گفته شد کتاب ناخدایی دیجیتال در مورد چگونگی فعالیت در دنیای دیجیتال است. این کتاب در مجموعه مدیریت استراتژیک در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است. این کتاب ۲۵۶ صفحه دارد و دارای هشت فصل است. انتشارات ناخدایی دیجیتال آریانا قلم است. این کتاب به‌عنوان یک راهنمای خوب در زمینه کسب‌ و کارهای دیجیتال است. انتشارات آریانا قلم ناشر کتاب‌هایی با عنوان کسب و کار و مدیریت است که فعالیت و کار خود را از سال ۱۳۸۹ شروع نموده است. این انتشارات با هدف آگاهی‌بخشی به مشتریان و آموزش به کسانی که طالب علم و دانش هستند، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

خلاصه کتاب ناخدای دیجیتال

همان‌طور که گفتیم کتاب ناخدایی دیجیتال در مورد زندگی در دنیای دیجیتال و چگونگی راهبرد کسب و کار شما در عصر اینترنت و دیجیتال است. این کتاب مختص تمامی افراد علاقه‌مند به دنیای دیجیتال و کسب و کار اینترنتی و دیجیتال است. شما می‌توانید این کتاب را از سایت انتشارات آریانا قلم خریداری کنید. این کتاب با بیانی ساده و آسان، ابعاد مختلفی از دنیای دیجیتال را به شما نشان می‌دهد و راهنمای خوبی برای شما در این راه خواهد بود. بهترین انتشارات برای خرید این کتاب انتشارات آریانا قلم است که با قلمی روان این کتاب را در اختیار شما قرار داده است. اگر علاقه‌مند به این حوزه هستید ما به شما کتاب ناخدایی دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

eBPM در شبکه های اجتماعی