اطلاعات شناسنامهای کتاب طراحی ارزش پیشنهادی
- عنوان کتاب (زبان فارسی): طراحی ارزش پیشنهادی
- عنوان کتاب (زبان انگلیسی): Value Proposition Design
- نام نویسندگان: الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برناردا و آلن اسمیت
- نام مترجمان: بابک وطن دوست، حسامالدین ساروقی، مینا نجفیان و اصغر عطایی
- ناشر: انتشارات آریانا قلم
- تعداد صفحات: 293
معرفی کتاب
پیام اصلی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی نخست استفاده از ابزارهای مناسب در جستجوهای آشفته برای یافتن ارزشهای پیشنهادی مورد نظر مشتریان است و سپس همسوسازی این ارزشها با آن چیزی است که مشتریان پس از جستجو میخواهند.
طراحی ارزش پیشنهادی به شما نشان میدهد که چطور به گونهای بازگشتی به جستجوی آنچه مشتریان خواهان آن هستند بپردازید و از تابلوی طراحی ارزش پیشنهادی برای طراحی و آزمون ارزشهای پیشنهادی عالی استفاده کنید. طراحی ارزش پیشنهادی، فرایندی پایان ناپذیر است که در آن باید به طور مداوم ارزشهای پیشنهادی خود را تکامل دهید تا با خواستهی مشتریان تناسب پیدا کنند.
مجموعهای یکپارچه از ابزارها
تابلوی ارزش پیشنهادی ابزار اصلی این کتاب است. این ابزار، ارزشهای پیشنهادی را قابل رویت و ملموس نموده تا قابل بررسی و مدیریت باشند. تابلوی طراحی ارزش پیشنهادی کاملا قابلیت یکپارچهسازی با تابلوی طراحی مدل کسب و کار و نقشه محیط را داراست. این دو ابزار با جزئیات کامل در کتاب خلق مدل کسب و کار که مکمل کتاب حاضر است، مورد بحث قرار گرفتهاند و این سه ابزار در کنار هم مجموعهای کامل از ابزارهای کسب و کار را شکل میدهند.