کسب و کارهای موفق به شکلهای مختلفی همچون رضایت مشتریان ارزش ایجاد میکنند. یکی از تفاوتهای مهم کسب و کار در امر سوددهی، ایجاد ارزش است. برای ارزیابی میزان ارزشی که شرکت شما ایجاد میکند، درک زنجیره ارزش آن بسیار مهم است. در این مطلب مفاهیمی مانند...
یادداشت علمی
آخرین اخبار
برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرایند کسب و کار پالایشگاه شازند اراک
شرکت پالایش نفت امام خمینی در بررسیهای انجام داده متوجه ضرورت برگزاری دوره عملی آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار برای اصلاح فرآیند سلویچ گردید، پس از بررسی مجریان این حوزه آموزشی و برگزاری جلسات مجازی برای اجرای کارگاه، گروه آموزشی و مشاوره مدیریت...
فرایند تیکتینگ؛ کارت طلایی خدمت رسانی
هر کسب و کاری با تعداد زیادی از مشتریان روبرو است که بایستی پشتیبانی مفید و موثری را برای درخواستهای آنها فراهم آورد. از طرفی هماهنگی میان بخشهای متعدد نیز از دغدغههای هر کسب و کار جهت ارتقاء سطح خدمتدهی است. کسب و کارها میتوانند با ایجاد...
پروژه شناسایی، تحلیل و بهبود فرآیندهای معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل و امور مطالعات نظامها و فناوری های مدیریتی سازمان اداری استخدامی کشور
از ابتدای سال ۱۳۹۸ به منظور شناسایی، مستندسازی فرآیندهای وضع موجود و بهبود فرآیندها در سازمان اداری استخدامی کشور پروژهای با عنوان «شناسایی، مستندسازی و بهبود فرآیندهای معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل و امور...